maandag 10 januari 2011

Aan mijn volgers…

In de afgelopen maanden heb ik veel positieve reacties gehad op mijn weblog stukjes. Zoiets werkt natuurlijk altijd inspirerend. Een aantal van die reacties kreeg ik binnen via mijn e-mail. Reden hiervan was dat het beantwoorden via het reactieformulier onder de blog voor verwarring en onduidelijkheid zorgde.
Met ingang van vandaag is het plaatsen van een reactie gemakkelijker gemaakt. Het hoeft niet langer via een google account, maar het kan ook gewoon onder je eigen naam of zelfs anoniem. Dat laatste is minder gewenst, maar ik sluit niet uit om anonieme reacties te plaatsen.
Een reactie wordt niet direct automatisch geplaatst. Alle reacties worden door mij eerst gelezen en daarna wel/niet geplaatst. Het plaatsen van kritische bijdragen ga ik niet uit de weg, maar ik bepaal zelf of “de toon, die de muziek maakt” mij aanstaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten